Demək olar ki, bütün səhifələr üçün məcburi hala gələn bir vəziyyətdən danışmaq olar. Beləliklə, SMM əməliyyatlarına maraq birbaşa artır. Xüsusilə yeni hesab idarəçiliyini həyata keçirənlər tərəfindən çoxlu suallar verilə bilər.

SMM nədir?

SMM-in nə olduğunun tərifindən çox, terminin izahı əslində bir çox suala cavab verir. Sosial Media Marketinqi mənasını verən termin Azərbaycan dilinə birbaşa Sosial Media Marketinqi kimi tərcümə edilə bilər. Reklam fəaliyyətlərini də təmsil edən marketinq əməliyyatları birbaşa olaraq daha çox insana çatmağı mümkün edir. Təbii ki, bu uğuru təmin etmək üçün düzgün addımların atılması son dərəcə vacibdir.

Optimallaşdırma prosesləri tətbiq edilməli və düzgün hədəf auditoriyası müəyyən edilməlidir. Şərtlər yerinə yetirilərsə, marketinq hərəkətləri ilə qısa müddətdə uğur əldə etmək asanlaşır.

Təbii ki, sosial mediada reklam idarəçiliyini də təmsil edən bütün əməliyyatlarda ayrılan büdcə də önəmlidir. Ediləcək məsrəflərin miqdarı müəyyən edildikdən sonra bu məbləğə uyğun hərəkət etmək çox daha sağlam nəticələr verir.

Lazımsız xərclərin qarşısının alınması və məbləğin hədəf auditoriyaya yönəldilməsi müsbət nəticə əldə etmək şansını artırır. Bu nöqtədə marketinq məlumatlarını araşdırmaq lazım gələ bilər. Məsələn, hədəf auditoriyanın maraqları və istiqamətləri bilinməlidir.

SMM üçün uyğun vaxt

Hər hansı bir e-ticarət platforması üçün tətbiq ediləcək əməliyyatların hamısında zamanın əhəmiyyəti unudulmamalıdır. Endirim dövründə və ya tətil dövründə istifadəçi istiqamətlərinin dəyişdirilməsi reklam fəaliyyətinin buna uyğun həyata keçirilməsini zəruri edir. E-Ticarət kateqoriyasına əlavə olaraq, bloglar və ya oxşar səhifələr üçün vaxt anlayışı hələ də vacib olaraq qalır. Doğru zamanda, gündə və dövrdə reklama pul xərcləmək daha yüksək performans səviyyəsini dəstəkləyir. Sosial Media Marketinqində aşağı büdcə ilə belə əhəmiyyətli uğurlar əldə etmək mümkündür. Buna nail olmaq üçün düzgün nöqtələrə getmək kifayət ola bilər.

İstifadəçilərin ən aktiv vaxtı müşahidə oluna bilər. Sosial media hesabı vasitəsilə toplana bilən bu məlumatlar işığında reklamların ən sıx saatlarda etibarlı olması düşünülə bilər. Beləliklə, qısa müddətdə daha çox insana çatmaq daha asan ola bilər. Bundan əlavə, reklam fəaliyyətlərinə hansı günlərin daxil ediləcəyi də önəmlidir. Məsələn, həftə sonu istifadəçilər müvafiq səhifədə daha az və ya daha çox vaxt keçirə bilərlər. Bütün bu məlumatların işığında hərəkət etməklə sağlam marketinq prosesi tətbiq oluna bilər.